niedziela, 25 sierpnia 2013

Gęsie poduchy

Goose pillows

Read on: b-craft.pl







12 komentarzy:

  1. Niesamowite! Świetne są te poduszki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem Twojego talentu! Nigdy nie miałam styczności z patchworkiem, pikowaniem itp. Myślę, że jest to bardzo pracochłonne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję: ) Co do patchworku, to myślę, że po prostu warto spróbować i się przekonać samemu. Ja zaczęłam swoją przygodę z szyciem dopiero w tym roku i nie uważam żeby to było trudne, a samego czasu na szycie też mam mało: )

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie Karolino, dotyczy pierwszej fotki. Czy Ty naszywasz aplikacje na gotową kanapkę? Czy na tej fotce pokazujesz pikowanie tuż przy aplikacji? Nie używasz więc stoki do pikowania?

    OdpowiedzUsuń
  5. ...i wyłącz tą weryfikacje obrazkową, proszę :) Zawsze mam problem z odczytaniem tych dziwnych zlepków liter :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CAPTCHA już wyłączona -zobaczmy jak działa spam. Co do aplikacji to zrobiona była na tkaninie, a pikowanie na kanapce: )

      Usuń
  6. Te poduszki już dawno podbiły moje serce:)

    OdpowiedzUsuń