czwartek, 18 lipca 2013

Mała odmiana

Small change

Read on : b-craft.pl








3 komentarze:

  1. Już gdzieś chwaliłam te poduszki Karolino! Powtórzę się - oryginalne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle to ja się dopiero dzisiaj połapałam co i jak, że to twój blog itd.:) W tym tygodniu mój komputer pokrywa się kurzem, bo mało go używam:P

    Wcześniej jak miałaś ten widok dynamiczny to nie mogłam komentować, korzystam z Opery i ona mi nie wyłapuje funkcji w tych dynamicznych widokach, i nie mogłam komentować, bo nie było takiej opcji.

    Kurka wodna, ależ te poduchy są na wypasie! Piękne kolory i oryginalny wzór, o kształcie nie wspomnę:) No niby koło, kształt stary jak świat, ale ja nie mam u siebie ani jednej okrągłej poduszki. I jak tu u ciebie kolorowo! Będę cieszyć oczy:D

    OdpowiedzUsuń